Det kan være vanskelig å forstå forskjellen mellom reklamasjon og garanti. Reklamasjon er lovfestede rettigheter du har overfor selger ved feil eller mangler. Garanti er en avtale mellom deg og produsenten eller selger som skal gi deg bedre rettigheter enn de du har etter de lovfestede reklamasjonsreglene.
FAQ- Ofte stilte spørsmål
Her har vi samlet de vanligste spørsmålene og svarene for å gjøre din kjøpsopplevelse så enkel og oversiktlig som mulig.Finner du ikke svaret du leter etter er du hjertelig velkommen å kontakte vårt dyktige team via chat, telefon eller epost 💖
Ordre
Les mer om Klarna Delbetaling her.
Hvis vi har sent feil produkt, beklager vi dette på det sterkeste! Ta kontakt med kundeservice og vi sender deg riktig produkt umiddelbart sammen med en forhåndsbetalt fraktetikett for retur av feilsendt vare.
I tillegg til dette tilbyr vi åpent kjøp i 45 dager, les mer om angrerett og retur her!
Spørsmål om levering
Svar: Produkter som er på lager sendes innen 2-4 virkedager.
Varer med lagerstatus "bestillingsvare" er normal leveringstid mellom 2-8 uker. Vårt hyggelige kundeserviceteam jobber 7 dager i uken for å gi besked om estimert leveringstid kort etter ordre er lagt inn. Hvis du ikke mottar epost innen 5 virkedager vennligst sjekk din søppelpost eller kontakt oss så hjelper vi deg 😊
Svar: For bestillinger over 999NOK betaler du ingen frakt. Bestillinger under 999 koster frakt for tiden 80 NOK. Hjemlevering til døren koster 148-293 NOK, avhengig av hvor mye du handler. Barnevognpakker med 3 eller 4 deler = 293 NOK.
Svar: På vår nettside kan du bruke kortbetaling (VISA, Mastercard), faktura og delbetaling via Klarna.
Svar: Hvis du ønsker å returnere din ordre kontakter du oss på kundeservice@kjopbarnevogn.no
kjøper du både en bestillingsvare og en vare som er på lager, venter vi vanligvis til alt er på lager og sender alt samtidig. Ta kontakt med oss dersom du ønsker at vi skal dele opp leveransen! Vi hjelper deg gjerne 😊
Spørsmål om barnevogner
Les gjerne vår barnevognsguide.
Svar: Kjøpbarnevogn.no tilbyr garanti på alle produkter, noe som betyr at vi garanterer funksjon i den angitte tiden. Garantiperioden er minst 2 år, med utvidet garantiperiode fra nesten alle våre merker:
Bugaboo; 2+2 år
Cybex: 2 år
Maxi-Cosi: Opptil livslang garanti
UPPABaby: 2 år
Axkid: 2 år
Stoffer, knapper, glidelåser, dekk og batterier har garanti i 1 år.
Vi tilbyr også en trygghetsavtele når du kjøper duo-vogn hos oss! Les mer om vår trygghetsavtale her!
Kjøpbarnevogn tilbyr i tillegg fødselsgaranti på alle barnevogner og tilbehør inkludert i en eventuell barnevognpakke. Garantien gjelder opptil to uker etter fødselsdatoen. Garantien innebærer at dere har rett til å returnere produktene, dersom graviditeten eller fødselen ikke skulle gå bra. Les mer her.
Kjøp reservedeler fra oss her.
Dersom skaden dekkes av garantien vil vi selvfølgelig erstatte deg uten kostnad. reklamation@kopbarnvagn.se hjelper deg med din reklamasjon.
Det kan være trygt å vite at vi har lang erfaring med å løse reklamasjoner på en smidig måte, selv over lange avstander.
- Kvittering eller ordrenummer
- Beskriv feilen så detaljert som mulig
- Serienummer og produksjonsdato, (vogn: finnes på understellet, bilstol: på undersiden av bilstolen/basen)
Reklamation
Kontakt oss på reklamation@kopbarnvagn.se
Dersom skaden dekkes av garantien vil vi selvfølgelig erstatte deg uten kostnad. reklamation@kopbarnvagn.se hjelper deg med din reklamasjon.
Det kan være trygt å vite at vi har lang erfaring med å løse reklamasjoner på en smidig måte, selv over lange avstander.
- Kvittering eller ordrenummer
- Beskriv feilen så detaljert som mulig
- Serienummer og produksjonsdato, (vogn: finnes på understellet, bilstol: på undersiden av bilstolen/basen)
Kontakt oss gjerne på reklamation@kopbarnvagn.se , vi har lang erfaring av å håndtere reklamasjoner og service.
Bugaboo: På rammen tvers under sitte-/liggedel. Serienummeret er strekkoden i midten.
UPPABaby: Etikett med strekkode plassert under bakakselen på understellet på venstre side. 15 eller 17 siffer.
Cybex: Mellom forhjulene (åpne opp kurven litt)
Emmaljunga: Etikett på understellet, mellom bakhjulene (åpne opp handlekurven litt)
Svar:
Det er vanlig at vognen begynner å knirke. Det er enkelt å fikse og skjer ofte ved værforandringer. Vi anbefaler jevnlig og grundig rengjøring av vognen. Hvis det ikke fungerer med å blåse rent og torke, anbefaler vi silikonspray.
Hvis vognen knirker når den er ny, kan dette skyldes at plast og aluminium som vognen består av blitt uttørket i esken. Silikonspray er det som funker 😊
- Fjerne hjulene fra vogna
- Fjerne smuss som lett samler seg rundt hjulpinnen og i hjulhuset (smuss kan få vogna vansklig å styre og forårsake lyder)
- Spray med silikonspray på alle bevegelige deler som har en funksjon-
- Smør akselstifter med hjullagerfett
Les vognens bruksanvisning for å se hvordan du best tar vare på vognen, eller spør oss 💛